All 11 movie Reviews


Madness Consternation Madness Consternation

Rated 4.5 / 5 stars

Hmmm

I compliment you on your work, it's just I don't know how a Madness movie could beat the Yuyu in the ratings right now :x



Mario Cut scenes 2 Mario Cut scenes 2

Rated 2.5 / 5 stars

Hmmm

Well, I thought it was pretty funny, the whole pipe thing got really boring...after the first time it was shown..... But, overall it was nice, but its too much like your first one (they seen a bit similar in ways)



LL-Fight Club LL-Fight Club

Rated 0.5 / 5 stars

*sigh*

Work on the sound and please stop using those dumb locks, clocks and glocks... you people are so immature



Devil Hunter: Episode 1 Devil Hunter: Episode 1

Rated 3 / 5 stars

Hmm...

I'd say it just felt a little weak, that graphics are great but the sound really killed the mood of the thing.



Sonic meets F-Zero Sonic meets F-Zero

Rated 0.5 / 5 stars

Lol

You thought saying that this was your first animation would help it not get blammed, keep dreaming... BTW that really wasn't funny at all


01asada responds:

Everyone has the right to their own opinion, even if the someone bitches about something *coughTommyTheCatcough*.


Tiem Machine Tiem Machine

Rated 0 / 5 stars

Wha?

Whats with everyone and this dumb Strawberry Clock? Nobody likes it, everything that has to do with it gets blammed and the whole idea is just stupid and immature. They should just auto - blam things that have to do with Strawberry clock. BTW, Horrible animation


MelloYelloClock responds:

fuck a duck


Kitty cute WTF? Kitty cute WTF?

Rated 0 / 5 stars

WTF???

Wow, that was one hellova flash, do us a favor next time and don't post that crap on NG



Jus' another day Jus' another day

Rated 4 / 5 stars

Lol

That was pretty funny and random, but at least its better than most submissions lately.



littleFoot littleFoot

Rated 5 / 5 stars

Yea!

Simply the greatest submission to NG :) The animation looks like it could take years!



The Ultimate Showdown The Ultimate Showdown

Rated 2.5 / 5 stars

Meh

It was good, but the song was the best part, I'm just angry that this actually beat Littlefoot.


altffour responds:

sorry