00:00
00:00
View Profile TommyTheCat

Recent Movie Reviews

10 Movie Reviews

Hmmm

I compliment you on your work, it's just I don't know how a Madness movie could beat the Yuyu in the ratings right now :x

Hmmm

Well, I thought it was pretty funny, the whole pipe thing got really boring...after the first time it was shown..... But, overall it was nice, but its too much like your first one (they seen a bit similar in ways)

Hmm...

I'd say it just felt a little weak, that graphics are great but the sound really killed the mood of the thing.

Recent Game Reviews

3 Game Reviews

I had a relationship with this game haha!

I played this game for almost 3 hours after hitting up 5 bowls of haze and let me say, it is the greatest thing EVER! What is the second song by the way? One of the few things I remember is a really cool song after the first one that I connected with... It would be much appreciated :D

All in all, hillarious yet fun game :D

vlequang responds:

You gotta be kidding me. 3 HOURS!?! :O

Bum ba da Dum

Stolen..

mooseisloose responds:

wtf are you talking about? no its not!

Yahooooo

Easy, VERY, well, that's because I cheated, the whole thing only took about 1 min :) lol, but when u finish it says how to make this game, but the button doesn't work.

Recent Audio Reviews

1 Audio Review

OMG

This is a masterpiece, just perfect. You couldn't have done this on a comoputer, this is mind blowing.

madboss responds:

Well I DO did this stuff on computer and I don't think this is a masterpiece but I'm happy that you like it and enjoyed it. Thanks!

Visit www.fatalinjuryanimations.com for my animation site

Matt Szwyd @TommyTheCat

29, Male

Clay Animator

Monument

Claytown

Joined on 1/13/06

Level:
7
Exp Points:
410 / 550
Exp Rank:
121,162
Vote Power:
4.84 votes
Rank:
Safety Patrol
Global Rank:
25,508
Blams:
308
Saves:
75
B/P Bonus:
6%
Whistle:
Normal